piatok 2. mája 2014

Blue eyes



Zdravíme opäť, plány na víkendovú sobotu sa  zmenili a rozhodli sme sa, že zajtra pôjdeme na Diecézne stretnutie mládeže do Tvrdošína, takže zajtra by sme tento post asi pridať nestihli, takže-here is it. Na fotkách je Nelka. Je to krásnučké bejby s ešte krajšími očkami (ako som pridávala fotky, zaľúbila som sa do jej krásnych očičiek). Fotenie bolo plánované dlhšie, ale čas fotenia bol tak spontánny, že sme sa na to nejak ani nepripavili, ale aj napriek krátkemu času sa nám niektoré fotečky podarili.
                                                             we ᶫᵒᵛᵉ you again :) -E-



















túto fotku som nechcela pridať, lebo som nejak neodhadla veľkosť trávy, ale nedalo mi to :)


Bonusovky




Nela sa predvádza :DD




ako by to bolo without selfie :) (sorry za rozlíšenie, ale bolo to fotené ipadom)

a na záver Nelkina selfie 

weRkey

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára