utorok 6. januára 2015

Fashion Show

,,Som rada, keď sa ľuďom páčia moje nápady. Táto prehliadka je pre mňa veľká skúsenosť a motivácia. Určite chcem tvoriť ďalšie a ďalšie veci. "



Po mnohých otázkach ako módna prehliadka dopadla, som sa odhodlala pre Vás napísať krátky článok. Zopár z týchto otázok som vybrala a odpovedala som na ne.

Ako si sa o takejto akcii dozvedela?
Viete ako, Facebook vie o všetkom a tak som sa jeden deň prihlásila a visela tam fotka s touto súťažou, tak som to skúsila.
Čo ťa inšpirovalo?

Rodičia ma už od malička viedli k umeniu. Vďaka im za to, že ma k tomu viedli a touto prácou môžu vidieť, že sa sľubne začína moja kariéra - krôčik po krôčiku. Keď som bola menšia(stále som malá :D)veľmi chcela byť návrhárkou, tak sa mi to aspoň touto cestou splnilo. 

Aké boli tvoje návrhy ?

Najlepšie, nie??? :D


Nižšie si môžete pozrieť fotky a nákresy mojich návrhov.



      

      

   
  



    


Pomáhal ti niekto s tým?
No jasnééé. Týmto pozdravujem moju milujúcu sestru Veroniku :* aj ja Teba ♥

Kedy a kde sa to uskutočnilo?
Je tomu už mesiac. Uskutočnilo sa to 5.12.2014 v Impérii M - Námestovo.
Ktoré návrhy sa ti najviac páčili?
Páčili sa mi všetky, ale vybrala som tie, čo boli podľa mňa naj.


To kimono je AMAZING!

Tento model navrhla jedna super blogerka Miška
http://www.partofstreet.com/
Tu sa mi páčila najmä tá čipka
Kto ma prišiel podporiť?
Všetci zúčastnení, ale hlavne sestry a Ketrinina kamarátka Zuzka :)
Ďakujem :*



Pridávam aj ďalšie fotky,ktoré nafotili fotografka pre Impériu a fotograf Miško ( jeho fotky si môžte pozrieť aj na tejto stránke http://fotograf-orava.sk/) Ďakujem Vám.





   
celým večerom nás sprevádzala živá hudba
   
 a čo by to bola za udalosť v Námestove, keby na nej nebol tento šarmantný moderátor

Ďakujem Vám všetkým, ktorí ste došli až sem a ďakujem taktiež chalanovi, ktorý to celé organizoval.  



                                                                         - I -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára