nedeľa 12. júla 2015

sErIáloVé lEto


Čauahoj. Rozhodla som sa písať v jednotnom čísle, keď budem postovať príspevky o filmoch a seriáloch, lebo Ivet nepozerá seriály, Ketrin sa nechce písať a Veronika je so bussy, tak tu zostávam na holenie ja (ale ja som sa už holila :DD). Premýšľala som (to sa často nestáva :DD) o čom by som mala urobiť nový post na blog a napadlo ma, že by nebolo odveci, keby som urobila článok o seriálových typoch na leto. Poznáte ten pocit, keď máte chuť začať pozerať nejaký nie veľmi náročný seriál a neviete aký. Preto som sa rozhodla, že dnes Vám dám typy na niektoré oddychové seriály, ktoré nie sú vôbec podpriemerné a dobre sa pri nich zasmejete. Vybrala som našich 7 obľúbených seriálových jednohubiek , pri ktorých nemusíte rozmýšľat ako pri PLL alebo True Detective, atď.. Ako ináč, pri každom seriály sú gify, vtipné scény a pod každým typom nájdete odkaz na jeho obsah a stránku, kde si ho môžte zadarmo pozrieť. Majte sa super a sledujte dobré seriály.


1. 2 Broke Girls

        

                                               





2. Baby Daddy




 on je tak nádherný 




3.Jane by Design


tento gif milujem 







4. Melissa a Joey

                      

                      







5. Scrubs


toto je tak vtipný seriál, sarkazmus najvyšší stupeň
                        

                         



                     

                     



                           





                       

                       

                       




6. Awkward










7. Hart of Dixie













Ak ste došli až na koniec, gratulujem, máte šikovné prstíky. Anyway, ak čas pustí, tak by som chcela urobiť post aj o najobľúbenejších seriáloch a najlepších v tomto roku. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára